Moja Košarica

Nema proizvoda u košarici.

Grčevi u mišićima i kako ih se riješiti

/
/
Grčevi u mišićima i kako ih se riješiti

Mišićni spazam ili poznatijim nazivom mišićni grč je neugodna i bolna kontrakcija mišića koja se najčešće lokalizira u donjim ekstremitetima – mišići natkoljenice i potkoljenice te mišići stopala. Obično se javljaju nakon napora i obavljanja teških poslova, kod preopterećenja određenog dijela tijela ili neadekvatnog položaja i traju od nekoliko sekundi do nekoliko minuta, praćeni jakim bolovima. Grč u mišiću može se pojaviti prilikom obavljanja svakodnevnih aktivnosti kao što su: dugo sjedenje, nagla promjena položaja, obuvanje i izuvanje obuće, plivanje, protezanje u snu, itd. Učestala pojava grčeva u mišićima znatno ometa obavljanje svakodnevnih aktivnosti i rutinu spavanja, uzrokuju jake bolove čiji rezultat može piti pojava modrica na koži. Uzrok pojave nije uvijek poznat, ali može biti potaknut određenim zdravstvenim stanjima kao što su: poremećaji periferne cirkulacije, bolesti štitnjače, bolesti bubrega, dijabetes, hipertenzija, manjak kalija, kalcija i magnezija u organizmu, dehidracija, trudnoća, stres, pretilost, itd.

NOĆNI GRČEVI U MIŠIĆIMA NOGU

Javljaju se odmah nakon što osoba zaspi ili neposredno prije buđenja. Nagli su i uzrokuju jaku i intenzivnu bol koja rezultira remećenjem sna i buđenjem. Pojava je učestalija nakon 50. godine života. U početku se noćni grčevi mogu pojavljivati rijetko, jednom do dva puta mjesečno, no kasnije se mogu pojavljivati i do nekoliko puta u jednoj noći. Nerijetko se nakon opuštanja mišića nakon pojave grča još neko vrijeme osjeti bol u zahvaćenom dijelu tijela.

PREVENCIJA GRČEVA

  • sprječavanje pretjeranog zamora mišića
  • nadoknada tekućine tijekom i nakon napora
  • pravilna prehrana
  • vježbe istezanja
  • tople kupke
  • masaža

VJEŽBE ISTEZANJA

GRČ U STOPALU rukom povući prste stopala prema sebi, kada bol popusti, povući cijelo stopalo dok je noga ispružena.

GRČ U LISTU – rukom povući cijelo stopalo prema sebi dok je koljeno blago savijeno. Važno je izdužiti mišić stražnje strane potkoljenice.

GRČ U PREDNJEM DIJELU NATKOLJENICE – ležeći na trbuhu, potkoljenicu saviti i petu privući prema stražnjici.

GRČ U STRAŽNJEM DIJELU NATKOLJENICE – sjedeći položaj, noge ispružiti i rukama pokušati dotaknuti prste na stopalima bez savijanja koljena.

PREPORUKA

OXYGEN OPTIMAL SOKNE – inovativne sokne s terapeutskim učinkom koje u sebi sadrže terapijsko vlakno Celliant®. Celliant® je vlakno koje apsorbira energiju (toplinu) iz tijela i emitira (vraća) ga natrag kao Infracrvenu energiju (IR) u mišiće i tkivo, kako bi pomogla potaknuti lokalnu cirkulaciju, pružajući olakšanje kod bolnosti i grčeva u mišićima, bolova u zglobovima; povećava oksigenizaciju i opskrbu tkiva hranjivim tvarima, kako bi poboljšala izdržljivost i snagu te pomaže pri oporavku i osjećaju ugode. Preporučaju se: osobama koje pate od nedostatne periferne cirkulacije, dijabetesa, te drugih problema uzrokovanih slabom prokrvljenošću tkiva.

Share: