Moja Košarica

Nema proizvoda u košarici.

Zdravo mršavljenje

/
/
Zdravo mršavljenje

Kilograme možemo izgubiti na 3 načina: gubitak mišićne mase, gubitak vode i gubitak masti.

Od ta tri načina najlakše je izgubiti vodu. Samo jedan intenzivan jednosatni trening na kojem se puno znojite, a u isto vrijeme ne nadoknadite izgubljene tekućine, poslije sat vremena može vam pokazati i do 2 kg manje. Sve je to samo posljedica gubitka vode. A naše tijelo bez vode ne može funkcionirati, zato je moramo unijeti natrag u organizam.

Zdravo mršavljenje podrazumijeva gubitak masnog tkiva. To je pravilno mršavljenje kod kojeg izgubimo višak masnoća. Masnoće koja se sakupljaju pod kožom i oko unutarnjih organa su te kojih se u stvari želimo riješiti. Osim toga, u velikoj mjeri ugrožavaju naše zdravlje. Da bi postigli proces zdravog mršavljenja trebamo prije svega mijenjati naše navike, kao što su kretanje i prehrana.

Dnevno bi trebali jesti  4-5 manjih obroka,  s podjednakim razmakom između obroka (3-4 sati), toliko da se ne osjeti glad i toliko da izdržimo do slijedećeg obroka. Tijelu su za optimalno djelovanje potrebna sva 3 makronutrijenta:

 1. UGLJIKOHIDRATI.

Također treba jesti  povrća koje predstavlja kompleksne ugljikohidrate. Oni se polako razgrađuju u tijelu i održavaju razinu šećera u krvi normalnom, a time se tijelu osigurava konstantna količina energije.

2. BJELANČEVINE

Kao izvor bjelančevina trebalo bi konzumirati nemasne mesne proizvode, ribe, mliječne proizvode (s njima oprezno u količinama), jaja, orašaste plodove i bjelančevine u obliku napitaka ili proteinske pločice (pogotovo poslije vježbanja).

3. MASNOĆE

Dobre masnoće, posebno omega 3, omega 6 i omega 9 masne kiseline, njih obično dobivamo u različitim oraščićima (bademi, lješnjaci, orasi, kikiriki, …) i sjemenkama (laneno, sezamovo, konopljino, suncokretovo sjeme, …), u morskoj hrani (bakalar, plava skuša, losos, kamenice, …) te u ribama iz konzerve (sardine, tuna, losos, …).

Također jedna od najvažnijih stvari je piti puno vode ili čaja koji nije zaslađen. Dnevno bi se trebalo unositi 2-3 litre tekućine dnevno kako bi tijelo ostalo prikladno hidratizirano. Uz to kretanje je ključ svega, gdje je najvažnije pravilno izvođenje vježbi.  Naglasak u treningu treba biti na intenzitetu. Tijekom treninga trebalo bi se usredotočiti se na cijelo tijelo.

Kao dodatak prehrani za zdravo mršavljenje TERRAPROMO Vam preporučuje SLIM & FIT ČAJ koji svojim sastavom uspješno pomažu bržem i zdravom načinu mršavljenja.

SLIM Čajna mješavina 150g svojim sastavom izaziva blago laksativno i diuretsko djelovanje. Vrlo je pitka i djeluje umirujuće na kompletan organizam. Zbog mješavine biljaka čajna mješavina zatvara apetit, potiče mokrenje i regulira probavu poticanjem crijeva na rad. Očekivani rezultat proveden dugogodišnjim radom iznosi od 4 – 6 kilograma u toku 30 dana. Preporuča se kao dodatak prehrani u borbi sa prekomjernom tjelesnom težinom.

FIT Čajna mješavina 150g svojim sastavnicama čisti kompletan krvotok i potiče lakše izlučivanje štetnih tvari iz organizma. Regulira krvotok i potiče radi svih žlijezda i bolju izmjenu tvari, smanjenjem kolesterola i masnoća u krvi. Ove čajne mješavine pogodne su za sve osobe koje imaju povišenu tjelesnu težinu, ali i probleme sa začepljenjem krvnih žila, lošom krvnom slikom, kod proširenih vena, povišenom masnoćom u krvi itd.

Mršavite zdravo uz FIT&SLIM čajnu mješavinu. Rezultati dobiveni dugogodišnjim iskustvom pokazuju gubitak od 4-6 kg/mjesečno.

Share:

Odgovori